De laatste dag

Het is al weer de laatste woensdag van april en dat betekent voor de WWC dat de wintercompetitie er weer op zit. Het was ook vandaag weer een prachtige lentedag met veel zon echter ook met een meer dan stevige wind en zoals gebruikelijk matige resultaten.

De winnaars met 29 punten zijn Ruud en Jaap en Peter met 28 was derde. Ron had de poedelprijs en gaat zich nu helemaal op volgend jaar richten.

Het wordt tijd dat iedereen weer van zijn eigen handicap gaat spelen met wellicht hier en daar een lichte verhoging zodat iedereen straks in september er weer helemaal klaar voor is.

Over twee weken sluiten wij het seizoen gezellig af op de baan van het Reghthuys in winkel en daar zal ook het eindresultaat worden besproken 🙂

De laatste dag

Het is al weer de laatste woensdag van april en dat betekent voor de WWC dat de wintercompetitie er weer op zit. Het was ook

Lees verder »

Een paar apart

Vandaag mochten wij opnieuw genieten van een mooie voorjaarsdag en een baan die langzamerhand beter wordt. Jaap had van huis uit de opdracht mee gekregen

Lees verder »